Pic850500

פניות הציבור

אנחנו שמחים לעמוד לרשותכם בכל שאלה ופנייה בעניין קרנות נאמנות בלבד, באמצעות הממונה לפניות הציבור ב"מור" ניהול קרנות נאמנות 2013 בע"מ

 

דרכי הפניה

בדואר:
עבור גב’ נינה צור - הממונה על פניות הציבור
דרך בן גוריון 2, מגדל ב.ס.ר 1
רמת גן, מיקוד: 5257334
בפקס: 03-7554950
בטלפון: 074-7811104 בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00
במייל: [email protected]


לתשומת ליבך

א. אל הפניות יש לצרף:
1. שם הפונה, מס’ תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
2. תיאור מלא ומפורט של המקרה, שם הקרן ומועדים רלוונטיים.
3. צירוף אסמכתאות תומכות.
ב. יצוין כי זמן הטיפול בתלונה הינו עד 21 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה.
אישור קבלת פנייה יישלח לפונה תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הפנייה.
ג. במקרים חריגים יוארך זמן הטיפול בפניה, ותישלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה.

 

 

 

הערות משפטיות

מור בית השקעות ניהול תיקים בע"מ עוסקת בניהול תיקים ובשיווק השקעות, ולא בייעוץ השקעות. מור בית השקעות ניהול תיקים בע"מ הינה חברה קשורה למור ניהול קרנות נאמנות (2013) בע"מ. על כן, קיימת לחברה זיקה לקרנות הנאמנות שבניהול מור ניהול קרנות נאמנות (2013) בע"מ.